fbpx

טלי בן שטרית

סטיילינג טיפולי styling Therapy

נייד

sms

whatsapp

מייל

facebook

instagram

מי אני?

שמי טלי בן שטרית בוגרת תואר במדעי ההתנהגות וכלכלה עבדתי בעברי כמנהלת מחלקה בבנק הפועלים ולאחר כמה שנים הבנתי שאני רוצה לעסוק בתחום הטיפול. בשנת 2002 עברתי קורס הנחיית קבוצות למצויינות אצל ד"ר צבי ברק ועסקתי שנים בהנחיית קבוצות בתחומי הפסיכולוגיה החיובית, קבלת החלטות, ביה"ס לשרות ושיווק והצגת פרזנטציה מנצחת. בשנת 2011 סיימתי את לימודי האימון האישי (קואצ'ינג) בחברת תות תקשורת ותוצאות. ועבדתי כמאמנת אישית לשינוי וטרנפורמציה בחייהם של מאות לקוחות. במקביל ניהלתי את מעגלי תעסוקה בבאר שבע, פרויקט ממשלתי ארצי בשיתוף עם שרות התעסוקה ליצירת פלטפורמה בטוחה, הנעה לשינוי תעסוקתי וסדנאות עומק למחוסרי עבודה המקבלים קצבאות הבטחת הכנסה. במאי 2018 אובחנתי כחולת סרטן השד ועברתי התמודדות מאתגרת עם המחלה, ניתוחים מורכבים כימותרפיה, טיפול ביולוגי והורמונלי. הסרטן הוא לא מתנה, הוא בוחן את האדם ברגעיו הקשים ביותר והפך אותי לאדם חזק כפליים שיודע להיות נוכח בעת הקושי ולהתמודד בצורה חיובית, אופטימית ועם המון שמחת חיים. כשאדם נמצא בחרדה קיומית התובנות מתחדדות ואז הבנתי שאני רוצה לעזור לנשים להרגיש טוב עם עצמן. ללמד נשים לאהוב את עצמן מבפנים ולא רק במראה ולהיפך. לתת להן בטחון ביכולות שלהן ובעוצמה הפנימית שיש בתוך כל אשה. למדתי כלי טיפולי רב עצמה לנשים הנקרא סטיילינג טיפולי והיום אני מרצה ומעבירה סדנאות בתחום הסטיילינג הטיפולי. הרצאה חדשנית על הקשר בין בגדים לאישיות ולשינוי חיובי בחיים. מה הבגדים מספרים עלינו? איך לבוש יכול לבטא חוזקות אישיות? כיצד משחק עם בגדים יכול להניע יצירתיות ופריצת דרך? ההרצאה מותאמת לקהל ולצרכי הארגון

סטיילינג טיפולי הינה שיטת טיפול ייחודית, זו שיטה שעובדת בו זמנית גם על היבטים חיצוניים וגם על היבטים פנימיים. שיטת הסטיילינג הטיפולי מבוססת על שיטות טיפול מוכרות ומוערכות מעולם הטיפול: טיפול באמנות, טיפול נרטיבי, תרפיה בפגישה אחת (ד"ר משה טלמון), פסיכולוגיה חיובית, טיפול קצר מועד, טיפול פמיניסטי ועוד. הבסיס התאורטי שלה מושתת על ספרים ומאמרים שעוסקים בהיבטים הפסיכולוגים, החברתיים והמגדריים של ההופעה החיצונית. מי יכולה להנות מטיפול באמצעות סטיילינג? הסטיילינג הטיפולי הינה שיטת טיפול יעילה, מהירה וחווייתית לעבודה עם נערות ונשים. היא מצוינת בטיפול בבעיות שיש להם גם היבט פיזי-חיצוני-חברתי וגם היבט פנימי-רגשי ותוך-אישי. נשים ונערות שחוות קשיים הקשורים לביטחון עצמי ודימוי גוף שלילי, התמודדות עם משברי חיים והתמודדות עם שינויים פיזיים, יכולות להיעזר בסטיילינג הטיפולי כשיטת טיפול מהנה וחווייתית שמביאה לתוצאות מהירות. תהליך זה מביא לתוצאות מהירות יותר מאשר שיטות טיפול אחרות מאחר ולצד השינוי הפנימי מתקיים שינוי חיצוני שהסביבה, שנושא הנראות החיצונית הוא עניין מרכזי בה, מגיבה אליו, מחזקת אותו, מבססת אותו ומשמרת אותו.

יש לך פריטים שאת אוהבת ולא יודעת איך לשלב אותם? אני מזמינה אותך לפגישה של אחת-על-אחת. על כוס קפה נוכל לדבר על כל מה שהולם ומתאים לך באופן אישי ואולי לא ידעת אף פעם.. צבעים, גזרות, בדים – תגלי המון הפתעות על עצמך .

יום קניות מיוחד וממוקד ,בליווי אישי ומקצועי, נכין לך מלתחה מושכלת והמותאמת בדיוק בשבילך. החוויה היא בלתי נשכחת והכלים שתקבלי מיום כזה הם נכס לכל החיים. 

סידור הארון מחדש יגרום לך להתאהב בו מחדש. לא תתלבטי יותר מה ללבוש, ניפטר מכל מה שכבר לא מתאים, אלמד אותך איך לנצל כל פריט שאת אוהבת בארון ואיך לשלב אותו נכון וכמובן- תקבלי טיפים נפלאים להמשיך ולטפח את שיגרת חייך בשיא הסטייל והסדר!

לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן

לתיאום פגישה עם טלי בן שטרית

השאירו פרטים, ואחזור אליכם בהקדם

שתף עם חברים את טלי בן שטרית

דילוג לתוכן